اموزش و تمرین نوین (دوره ی متوسطه)

اموزش و تمرین نوین (دوره ی متوسطه)

این وبلاگ در تلاش است تا با اموزش و تمرین به شیوه ی مدرن و اینترنتی دانش اموزان را در درک و فهم مطالب یاری کند.
اموزش و تمرین نوین (دوره ی متوسطه)

اموزش و تمرین نوین (دوره ی متوسطه)

این وبلاگ در تلاش است تا با اموزش و تمرین به شیوه ی مدرن و اینترنتی دانش اموزان را در درک و فهم مطالب یاری کند.

سوالات المپباد ریاضی ( سال های 83 تا 87 )

با سلام خدمت شما دوستان عزیز . امروز میخواهم برای شما دوستاران ریاضی سوالات المپیاد ریاضی را قرار دهم . این سوالات ، سوالات المپیاد ریاضی از سال 83 تا 87 بوده است و مربوط به مرحله ی اول المپیاد است . این سوالات پاسخ تشریحی نیز دارند و میتوانید پس از حل کردن هر سوال از پاسخ خود اطمینان یابید . علاوه بر پاسخ تشریحی کلید هر سری سوالات هم وجود دارد . امیدوارم با مطالعه و حل نمونه سوالات به بهترین رتبه در المپیاد دست یابد . 


فرمت فایل : PDF , RAR

حجم فایل : 9.71 MB

رمز فایل : www.f50.blogsky.com

برای دانلود سوالات المپیاد ریاضی به همراه پاسخ تشریحی بر روی آیکون دانلود فایل کلیک کنید :


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 12 تیر 1394 ساعت 02:22 http://pand.mihanblog.com

سلام خوبی؟
من محمدم(تقوی)
یه سر به وبلاگم بزن ببین چطوره؟
دو تا بنر ساختم متحرک نیست ولی خوبه
یه سوال داشتم
بیای وبلاگم رو ببینی کل قالب رو شخصی سازی کردم
یعنی:
هدر ها رو عوض کردم
خود سایتی که این قالب رو ساخته یک سری تبلیغ گذاشته بود که من اون ها رو حذف کردم و به جاش عکس هایی که خودم ساخته بودم رو گذاشتم
لینک هایی که خود سایتش گذاشته بود رو هم حذف کردم
یعنی هیچ اثری از سایتش باقی نذاشتم
میخوام بجای "طراحی وب توسط مای تم " اسم خودم رو بنویسم
میخواستم بدونم این کارا اشکالی نداره؟
من رو که نمیتونه پیدا کنه!!میتونه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد